hgvalhalla
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Installderade Crysis och...

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Installderade Crysis och... Empty
InläggRubrik: Installderade Crysis och...   Installderade Crysis och... Emptylör okt 27, 2007 6:18 pm

blev riktigt besviken. Fan, trodde verkligen det skulle vara otroligt skoj. Visst det var snyggt etc. Men sen då...det var segt och det kändes som man spelat det förut.

Nej, tacka vet jag horder av demoner att slå ihjäl och massor av loot att samla!

Jämför det med att smyga bland palmer och skjuta små yra koreaner...
Till överst på sidan Gå ner
Jax

Jax


Antal inlägg : 57
Age : 33
Registration date : 07-10-21

Installderade Crysis och... Empty
InläggRubrik: Sv: Installderade Crysis och...   Installderade Crysis och... Emptylör okt 27, 2007 6:24 pm

Jag har förhandsbokat det, kommer den 15 nov lr vad de nu var.. Får väl se va jag tycker då Razz
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Installderade Crysis och... Empty
InläggRubrik: Sv: Installderade Crysis och...   Installderade Crysis och... Emptylör okt 27, 2007 6:29 pm

Tror du kommer älska det om du gillade Farcry. Men själv gillar jag taighta och klaostrofobiska spel som Quake och Doom. Dvs mörkt och massor av mobs att ha ihjäl i symbios med skön musik i lurarna.

Här var det lite scouterna känsla scratch
Till överst på sidan Gå ner
Jax

Jax


Antal inlägg : 57
Age : 33
Registration date : 07-10-21

Installderade Crysis och... Empty
InläggRubrik: Sv: Installderade Crysis och...   Installderade Crysis och... Emptylör okt 27, 2007 6:31 pm

Jag AVSKYR Far Cry Razz För att vara helt ärlig så förhandsbokade jag det väl mest för grafiken Razz Sen om de e bra gameplay så är det ett + i kanten Smile

Själv fastnade jag aldrig för Doom serien, men Quake 4 ever in my heart!

(speciellt ettan)
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Installderade Crysis och... Empty
InläggRubrik: Sv: Installderade Crysis och...   Installderade Crysis och... Emptylör okt 27, 2007 6:33 pm

Rapt0r skrev:
Jag AVSKYR Far Cry Razz

Ajajaj...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Installderade Crysis och... Empty
InläggRubrik: Sv: Installderade Crysis och...   Installderade Crysis och... Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Installderade Crysis och...
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
hgvalhalla :: Hellgate: London :: The Pub-
Hoppa till: