hgvalhalla
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Subscription...:scratch:

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Subscription...:scratch: Empty
InläggRubrik: Subscription...:scratch:   Subscription...:scratch: Emptymån okt 29, 2007 3:48 pm

När man får spelet är man inte "subscriber" per default antar jag? Alltså måste man aktivit regga sig som det samt betala in månadsavgiften efter att man satt igång och spela?

Får man en månad gratis subscribe tro? Det brukar ju vara de facto i alla mmos nu för tiden.

Hmm...tycker det vart lite luddigt rörandes allt det här månadskostnaden etc. Antar att den fortfarande ligger på 70:- ?
Till överst på sidan Gå ner
Sallos

Sallos


Antal inlägg : 25
Age : 49
Location : Trollhättan
Registration date : 07-10-26

Subscription...:scratch: Empty
InläggRubrik: Sv: Subscription...:scratch:   Subscription...:scratch: Emptymån okt 29, 2007 3:56 pm

Vet ej, håller med om att det är väldigt luddigt angående det här Smile
Till överst på sidan Gå ner
Ravenknight

Ravenknight


Antal inlägg : 29
Age : 50
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Subscription...:scratch: Empty
InläggRubrik: Sv: Subscription...:scratch:   Subscription...:scratch: Emptymån okt 29, 2007 3:57 pm

Luddigt är precis vad det är. Men det är inte många dagar tills Vi får reda på hur det verkligen ligger till.
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Subscription...:scratch: Empty
InläggRubrik: Sv: Subscription...:scratch:   Subscription...:scratch: Emptymån okt 29, 2007 4:16 pm

som raven sa, det enda dom talat om för oss är vad vi får när vi subbar, men inte om man får en gratis månad eller nått.

Men tror man måste aktivt välja om man ska subba, och om jag hade varit FSS hade jag gett en gratis månad (iaf en gratis vecka eller två) för dom ska få blodad tand och subba Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Subscription...:scratch: Empty
InläggRubrik: Sv: Subscription...:scratch:   Subscription...:scratch: Emptymån okt 29, 2007 4:39 pm

Horus skrev:


Men tror man måste aktivt välja om man ska subba, och om jag hade varit FSS hade jag gett en gratis månad (iaf en gratis vecka eller två) för dom ska få blodad tand och subba Twisted Evil

Precis min tanke..men vill ju gärna se prov på vad man kan få..
Till överst på sidan Gå ner
Teuaelar

Teuaelar


Antal inlägg : 37
Age : 32
Location : Skåne
Registration date : 07-10-25

Subscription...:scratch: Empty
InläggRubrik: Sv: Subscription...:scratch:   Subscription...:scratch: Emptymån okt 29, 2007 6:17 pm

Men dom har gartis dagarna man får i dom flesta mmorpg så tillkommer dom oftas efter man har betalat första gången.
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Subscription...:scratch: Empty
InläggRubrik: Sv: Subscription...:scratch:   Subscription...:scratch: Emptymån okt 29, 2007 6:23 pm

nae ingen har så man måste betala för att få första månaden, ett par har så man måste registrera ett kort för att kunna skapa konto, men inga pengar dras förrns du förnyat ditt konto efter gratis månaden, annars faller hela iden med gratis månad.
Man kan se det som att det ingår en månads avgift i kostnaden för spelet Wink
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Subscription...:scratch: Empty
InläggRubrik: Sv: Subscription...:scratch:   Subscription...:scratch: Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Subscription...:scratch:
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
hgvalhalla :: Hellgate: London :: The Pub-
Hoppa till: