hgvalhalla
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Inloggning före retail.?

Gå ner 
+7
zephe
Allyman
Jax
Horus
Benno
Celsus
Ravenknight
11 posters
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Ravenknight

Ravenknight


Antal inlägg : 29
Age : 50
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 3:07 am

Så där ja. Inloggningen kan börja..!!!!

Horus, var inte säker på om Du vaken men Jag har snott ditt nick så länge. - Bara säg en tidpunkt så fixar Vi så Du kan ta det istället
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 7:52 am

Sitter med känslan av att jag vill hämta spelet på posten, mysa hela vägen hem, installerade i lugn och ro, puttra igång lite kaffe parallellt för att sen logga in i en fräsch och trevlig release. Sen skapa min första karaktär, ta en klunk kaffe och sedan inse att mycket av ens liv kommer gå till spillo...demoner, demoner...ät svärd!! Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 10:47 am

Ravenknight skrev:
Så där ja. Inloggningen kan börja..!!!!

Horus, var inte säker på om Du vaken men Jag har snott ditt nick så länge. - Bara säg en tidpunkt så fixar Vi så Du kan ta det istället

sweet tack Very Happy

jag e hemma runt 17 så då kan vi ta det =)
Till överst på sidan Gå ner
Benno
Admin



Antal inlägg : 117
Registration date : 07-10-08

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 10:48 am

Servern är uppe nu Weeeeee
Till överst på sidan Gå ner
http://hgragnarok.forumotion.com/
gixi

gixi


Antal inlägg : 6
Age : 33
Location : Umeå
Registration date : 07-10-24

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 12:36 pm

YeY cheers
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 12:48 pm

Måste ni som spelar nu ominstallera spelet sen? Så att ni får retailreleasen?
Till överst på sidan Gå ner
gixi

gixi


Antal inlägg : 6
Age : 33
Location : Umeå
Registration date : 07-10-24

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 1:28 pm

Jag kunde då spela idag på beta versionen, Men man kanske behöver full verion om man ska bli högre än 22 eller till dom andra stationerna.
Till överst på sidan Gå ner
Sallos

Sallos


Antal inlägg : 25
Age : 49
Location : Trollhättan
Registration date : 07-10-26

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 1:43 pm

gixi skrev:
Jag kunde då spela idag på beta versionen, Men man kanske behöver full verion om man ska bli högre än 22 eller till dom andra stationerna.


Japp, har fått för mig att vi kan splea lika långt som i betan nu
Till överst på sidan Gå ner
Allyman

Allyman


Antal inlägg : 52
Age : 46
Registration date : 07-10-26

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 1:53 pm

Feck, feckeli feck feck!

Har inte fått nån euro Invite än Sad

Ser ut som jag får vänta tills liret dyker upp
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 1:58 pm

antar att man kan köra betan (cappad på 22 dock) sen måste man installera den "riktiga" klienten när den går live...
Till överst på sidan Gå ner
Terin




Antal inlägg : 15
Registration date : 07-10-25

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 2:18 pm

Jag vet inte...min client patchades då upp när jag loggade in. Tveksamt om man skulle vara tvungen att installera om. Tror snarare att man redan har filerna som behövs men att de varit låsta, eller att man får ytterligare en update när man använder sin retail cd-key för att uppgradera sitt konto.
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 2:34 pm

lär man märka senast imorrn Wink
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 3:04 pm

För jag får min skiva imorgon enligt Webbhallen. Ringde och fråga =)
Så ifall jag då installerar imorgonkväll så bör jag kunna börja spela?
Till överst på sidan Gå ner
Terin




Antal inlägg : 15
Registration date : 07-10-25

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 4:57 pm

Ja det ska funka...fick min skiva idag och har iof inte slängt in retail nyckeln ännu. (Har kunnat spela sen igår på betanyckeln) Men vad jag förstår ska det gå att registrera retailnyckeln nu och börja spela.
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 5:13 pm

Terin skrev:
Ja det ska funka...fick min skiva idag och har iof inte slängt in retail nyckeln ännu. (Har kunnat spela sen igår på betanyckeln) Men vad jag förstår ska det gå att registrera retailnyckeln nu och börja spela.

Vackert!
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 5:28 pm

Citat :
Terin, vart hade du beställ från?
Min pre är från Webhallen, så det hade varit en trevlig surprise att ha ett ltiet paket att hämta när man kommer hem Smile

Jag pratade med Webbhallen idag och de skickade sina paket idag. Så man får dem imorgon.
Till överst på sidan Gå ner
Terin




Antal inlägg : 15
Registration date : 07-10-25

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 5:38 pm

Jag beställde från Gameshop...var det billigaste jag hittade efter en snabb sökning Smile
Till överst på sidan Gå ner
Ravenknight

Ravenknight


Antal inlägg : 29
Age : 50
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 8:44 pm

Horus skrev:
Ravenknight skrev:
Så där ja. Inloggningen kan börja..!!!!

Horus, var inte säker på om Du vaken men Jag har snott ditt nick så länge. - Bara säg en tidpunkt så fixar Vi så Du kan ta det istället

sweet tack Very Happy

jag e hemma runt 17 så då kan vi ta det =)

Fick Du tag på ditt nick. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Emptyons okt 31, 2007 11:50 pm

umm nae.. väntade på dig o.O
får testa sen Wink

eller har du kvar den fortf?
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty
InläggRubrik: Sv: Inloggning före retail.?   Inloggning före retail.? - Sida 2 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Inloggning före retail.?
Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
hgvalhalla :: Hellgate: London :: The Pub-
Hoppa till: