hgvalhalla
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Angående EU-site

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 11:31 am

Jag har en liten fråga. Jag har alltid använt mig av hellgatelondon.com. Men har nu fått reda på att det finns en EU.hellgatelondon.com. Där kan jag inte logga in.

Så nu undrar jag, hur har ni gjort när ni petat in er retailkey? Har ni gjort det på den vanliga siten? Den som har forum etc. eller har ni gjort det på den europeiska siten?

Anledningen till att jag frågar är att det finns trådar i det officiella forumet som säger att vi kommer att bli utestängde därifrån framledes.

Kan verkligen det här stämma?
Till överst på sidan Gå ner
Benno
Admin



Antal inlägg : 117
Registration date : 07-10-08

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 2:30 pm

jasså skumt. jag har ni iaf stoppat in retail key Eu servern för o a säker. men en fråga kan man installera retail spelet nu eller ska man vänta tills imorgon tro?
Till överst på sidan Gå ner
http://hgragnarok.forumotion.com/
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 2:50 pm

Benno skrev:
jasså skumt. jag har ni iaf stoppat in retail key Eu servern för o a säker. men en fråga kan man installera retail spelet nu eller ska man vänta tills imorgon tro?

Det ska väl bara vara att installera. Servrarna är ju LIVE och i full gång så. Anlednigen till att man inte kunnat spelat ovanför lvl22 har ju vart för att inte betaklienten tillåtit det.
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 2:52 pm

inga problem att logga in på eu.hellgate... etc så nu ska jag bara hämta ut boxen så e det golden Wink
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 3:11 pm

Fick precis reda på av sambon att mitt Hellgate ligger på mitt skrivbord hemma nu!

Så vid hemkomst blir det installation och reggning och sen... What a Face HELLGATE FUCKING LONDON.

(Sorry for caps) jocolor
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 3:25 pm

ooh vart hade du förbokat?

Idag e det ingen raid, så det e game fanimej.. om jag så ska köra betan ett par dar till Razz

Men mindre stressat nu när zombot och visage är till alla , inte bara subs Wink
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 3:30 pm

Beställde från Webbhallen.
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 3:54 pm

schweet då ligger min o väntar på mig med cheers
Till överst på sidan Gå ner
Terin




Antal inlägg : 15
Registration date : 07-10-25

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 4:27 pm

Citatus, när du installerar spelet från skivan får du upp websiten för registrering i installationsfönstret (För mig var detta www.eu.hellgate.com siten, och jag antar att det är det automatiskt om man har en skiva köpt i europa). Var iaf noga med att kolla att du registrerar dig i region Europe, vad jag förstår från forumet kan det bli problem att spela på eu-servrar annars.
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 5:02 pm

Antar det, men jag kommer in på båda sidorna med samma uppgifter iom att jag var med från tidig beta. Så det bör lösa sig.
Till överst på sidan Gå ner
Tzeno

Tzeno


Antal inlägg : 14
Registration date : 07-10-14

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 6:56 pm

Kom precis hem då jag får se ett brunt litet paket på bordet(!) dags att installera! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 7:36 pm

installerar as we speak, och kollar på TUF under tiden Wink
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Emptytor nov 01, 2007 9:05 pm

Fick ni lägga till er promo.kod? Jag fick fel där. Hoppas jag får min dye kit etc. ändå
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Angående EU-site Empty
InläggRubrik: Sv: Angående EU-site   Angående EU-site Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Angående EU-site
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
hgvalhalla :: Hellgate: London :: The Pub-
Hoppa till: