hgvalhalla
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Välkommna

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Benno
Admin



Antal inlägg : 117
Registration date : 07-10-08

Välkommna Empty
InläggRubrik: Välkommna   Välkommna Emptymån okt 08, 2007 4:10 pm

---Vi söker nya medlemmar!---
Valhalla är en guild skapad för svenska Hellgate gamers.
Guilden är skapad av efterfrågningar via en tråd, forums inlägg i den officiella HGL sidan.

Spelet är nu under retail och vi kommer väntar på att etablera in-game guild så fort subscriber funktionen fungerar. Målet är att vi först o främst ska ha det trevligt tillsammas, och dela med av våra erfarenheter som då kommer bidra till guilden. Vi kräver ingen åldersgräns men man bör visa mognad, respekt och en bra attityd mot era guildkamrater. Alla typer av lirare är välkomna.

Vi är en öppen guild och kommer att och ägna oss åt 'Normal Mode', 'Elite', 'Hardcore Mode', 'PvP' och 'PvE'. Framtida 'raids' kommer att ordnas när det blir inlagt i spelet, för dom som vill och kan.

Jag hoppas vi får tillfälle att träffa er o spela med er .


Senast ändrad av den sön nov 04, 2007 3:17 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
http://hgragnarok.forumotion.com/
Benno
Admin



Antal inlägg : 117
Registration date : 07-10-08

Välkommna Empty
InläggRubrik: Sv: Välkommna   Välkommna Emptyfre nov 02, 2007 2:15 pm

Jag har nu märkt att det är många personer som bara reggar sig i forumet och sen inte skriver ett inlägg eller bara skriver ett inlägg över huvud taget. Jag vet att vissa inte är "forumister" och håller sig hellre social ingame, vilket vi får se när vent servern kommer upp och vid release dagen.

Så ni alla vet så är detta guild vilket betyder att vi fortfarande håller en policy och försöker hålla det så bra som möjligt för alla. Jag skulle kunna skriva hur många allmänna guild regler som hellst men jag antar att de flesta vet hur man ska betee sig mot sina guild kamrater.

Från och med idag gäller inte bara att regga sig utan det kommer utverderas och inom tid kommer det visa om de som kommer regga vara med eller inte.

Vi har valt att göra detta för att inte få ett 'lekplats' intryck om guilden. Vi är fortfarande öppna och söker flera nya medlemmar och tar gärna emot de som verkligen är intresserade.

Detta åtgärd är bara för att inte låta folk bara komma in o ut hur som hällst. Hoppas ni förstår =)
Till överst på sidan Gå ner
http://hgragnarok.forumotion.com/
 
Välkommna
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
hgvalhalla :: Hellgate: London :: Rekryterings Hörnan-
Hoppa till: