hgvalhalla
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen

Gå ner 
+7
Allyman
snowylee
Ballen2k
Sallos
Ravenknight
Teuaelar
Celsus
11 posters
FörfattareMeddelande
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptyfre okt 26, 2007 11:16 pm

Då har man så tokspelat och jag är så kär i min guardian och i spelet att jag vill att det ska vara fredag nu, pronto!

Men men, nu blir det att vänta...och vänta...nästan som att vänta på santa

Får dricka lite alkohol och tänka på annat scratch ...

Antar att vi alltid kan skriva massa strunt här på forumet i veckan Shocked


Senast ändrad av den lör okt 27, 2007 1:21 pm, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Teuaelar

Teuaelar


Antal inlägg : 37
Age : 32
Location : Skåne
Registration date : 07-10-25

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptyfre okt 26, 2007 11:55 pm

Kommer att bli riktigt plågsamt att sitta hela veckan och bara vänta på att spelet ska dyka upp i brevlådan. Det blir ju inte bättre av att man är ledig nästa vecka också Razz
Till överst på sidan Gå ner
Ravenknight

Ravenknight


Antal inlägg : 29
Age : 50
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptylör okt 27, 2007 5:49 am

Teuaelar skrev:
Kommer att bli riktigt plågsamt att sitta hela veckan och bara vänta på att spelet ska dyka upp i brevlådan. Det blir ju inte bättre av att man är ledig nästa vecka också Razz

Samma här ledig till och med den 2 november... :S Varefter man går på ett fem nätters pass.. Snacka om taskig timíng..
Till överst på sidan Gå ner
Sallos

Sallos


Antal inlägg : 25
Age : 49
Location : Trollhättan
Registration date : 07-10-26

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptylör okt 27, 2007 1:00 pm

Låååång väntan Sad , men skulle dom inte dra igång en beta (eller liknande ) så vi kunde börja spela innan ? Eller var det bara för US?
Till överst på sidan Gå ner
Ballen2k




Antal inlägg : 14
Registration date : 07-10-16

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptylör okt 27, 2007 8:04 pm

Ravenknight skrev:
Teuaelar skrev:
Kommer att bli riktigt plågsamt att sitta hela veckan och bara vänta på att spelet ska dyka upp i brevlådan. Det blir ju inte bättre av att man är ledig nästa vecka också Razz

Samma här ledig till och med den 2 november... :S Varefter man går på ett fem nätters pass.. Snacka om taskig timíng..

Jobbar ni skift med? Är också ledig nästa vecka, fan va gött. blir å ladda inför helgen minsann!
Till överst på sidan Gå ner
snowylee




Antal inlägg : 50
Registration date : 07-10-08

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptysön okt 28, 2007 1:37 am

Oj oj oj, vad roligt ^^
Till överst på sidan Gå ner
Allyman

Allyman


Antal inlägg : 52
Age : 46
Registration date : 07-10-26

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptysön okt 28, 2007 3:37 pm

Abstinens......
Till överst på sidan Gå ner
Vandraren




Antal inlägg : 18
Age : 52
Registration date : 07-10-08

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptysön okt 28, 2007 5:58 pm

Jaaaag vill lira nu...
Till överst på sidan Gå ner
Jax

Jax


Antal inlägg : 57
Age : 33
Registration date : 07-10-21

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptysön okt 28, 2007 6:19 pm

aaaah, håller ju på att få abstinens! Vill speeeeela!
Till överst på sidan Gå ner
Sallos

Sallos


Antal inlägg : 25
Age : 49
Location : Trollhättan
Registration date : 07-10-26

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptysön okt 28, 2007 7:20 pm

Helvetes vilken låååång väntan det är Sad
Till överst på sidan Gå ner
Allyman

Allyman


Antal inlägg : 52
Age : 46
Registration date : 07-10-26

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptysön okt 28, 2007 9:00 pm

Provade att lira lite CSS idag, men det känns tvär trist!

Att en vecka kan vara så lång tid?!!?!?!?!
Till överst på sidan Gå ner
Ravenknight

Ravenknight


Antal inlägg : 29
Age : 50
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptysön okt 28, 2007 11:00 pm

Ballen2k skrev:
Ravenknight skrev:
Teuaelar skrev:
Kommer att bli riktigt plågsamt att sitta hela veckan och bara vänta på att spelet ska dyka upp i brevlådan. Det blir ju inte bättre av att man är ledig nästa vecka också Razz

Samma här ledig till och med den 2 november... :S Varefter man går på ett fem nätters pass.. Snacka om taskig timíng..

Jobbar ni skift med? Är också ledig nästa vecka, fan va gött. blir å ladda inför helgen minsann!

Inte så mycket skift som konstant natt tjänst. Smile Udda men trivsamt, särskilt med fem dagars ledigt emellan,.
Till överst på sidan Gå ner
Ballen2k




Antal inlägg : 14
Registration date : 07-10-16

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptymån okt 29, 2007 12:41 am

Ravenknight skrev:

Inte så mycket skift som konstant natt tjänst. Smile Udda men trivsamt, särskilt med fem dagars ledigt emellan,.

Det är soft som fan ju! Jobbade det under en period i somras, har aldrig varit så pigg och mått så bra. hehe.
Till överst på sidan Gå ner
Allyman

Allyman


Antal inlägg : 52
Age : 46
Registration date : 07-10-26

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptymån okt 29, 2007 12:44 am

Tror jag tittat på alla filmer jag kommit över som handlar om HGL.
Inge bra dock, då man bara blir ännu sugnare på att spela!
Kommer kolla brevlådan som en galning denna vecka, när spelet kommer så barikerar jag ytterdörren!
Till överst på sidan Gå ner
Mr.Bubbles

Mr.Bubbles


Antal inlägg : 6
Registration date : 07-10-08

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptymån okt 29, 2007 2:39 pm

Jag var tvungen att spela demot lite idag för att få bort abstinensen
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Emptymån okt 29, 2007 2:42 pm

för att still hungern lite har jag börjat mecka med ltie fler guild banners.. har ett par som är work in progres.. återkommer med dom när dom är "presentabla" Razz

det och varvat lite med raider in i Rift (nya raid instansen i lotro), eu first på ett par bossar.. och items Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty
InläggRubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen   Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
hgvalhalla :: Hellgate: London :: The Pub-
Hoppa till: