| Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen | |
|
+7Allyman snowylee Ballen2k Sallos Ravenknight Teuaelar Celsus 11 posters |
Författare | Meddelande |
---|
Celsus
Antal inlägg : 72 Registration date : 07-10-26
| Rubrik: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen fre okt 26, 2007 11:16 pm | |
| Då har man så tokspelat och jag är så kär i min guardian och i spelet att jag vill att det ska vara fredag nu, pronto! Men men, nu blir det att vänta...och vänta...nästan som att vänta på Får dricka lite alkohol och tänka på annat ... Antar att vi alltid kan skriva massa strunt här på forumet i veckan
Senast ändrad av den lör okt 27, 2007 1:21 pm, ändrad totalt 1 gång | |
|
| |
Teuaelar
Antal inlägg : 37 Age : 33 Location : Skåne Registration date : 07-10-25
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen fre okt 26, 2007 11:55 pm | |
| Kommer att bli riktigt plågsamt att sitta hela veckan och bara vänta på att spelet ska dyka upp i brevlådan. Det blir ju inte bättre av att man är ledig nästa vecka också | |
|
| |
Ravenknight
Antal inlägg : 29 Age : 51 Location : Malmö Registration date : 07-10-23
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen lör okt 27, 2007 5:49 am | |
| - Teuaelar skrev:
- Kommer att bli riktigt plågsamt att sitta hela veckan och bara vänta på att spelet ska dyka upp i brevlådan. Det blir ju inte bättre av att man är ledig nästa vecka också
Samma här ledig till och med den 2 november... :S Varefter man går på ett fem nätters pass.. Snacka om taskig timíng.. | |
|
| |
Sallos
Antal inlägg : 25 Age : 50 Location : Trollhättan Registration date : 07-10-26
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen lör okt 27, 2007 1:00 pm | |
| Låååång väntan , men skulle dom inte dra igång en beta (eller liknande ) så vi kunde börja spela innan ? Eller var det bara för US? | |
|
| |
Ballen2k
Antal inlägg : 14 Registration date : 07-10-16
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen lör okt 27, 2007 8:04 pm | |
| - Ravenknight skrev:
- Teuaelar skrev:
- Kommer att bli riktigt plågsamt att sitta hela veckan och bara vänta på att spelet ska dyka upp i brevlådan. Det blir ju inte bättre av att man är ledig nästa vecka också
Samma här ledig till och med den 2 november... :S Varefter man går på ett fem nätters pass.. Snacka om taskig timíng.. Jobbar ni skift med? Är också ledig nästa vecka, fan va gött. blir å ladda inför helgen minsann! | |
|
| |
snowylee
Antal inlägg : 50 Registration date : 07-10-08
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen sön okt 28, 2007 1:37 am | |
| | |
|
| |
Allyman
Antal inlägg : 52 Age : 46 Registration date : 07-10-26
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen sön okt 28, 2007 3:37 pm | |
| | |
|
| |
Vandraren
Antal inlägg : 18 Age : 53 Registration date : 07-10-08
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen sön okt 28, 2007 5:58 pm | |
| | |
|
| |
Jax
Antal inlägg : 57 Age : 34 Registration date : 07-10-21
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen sön okt 28, 2007 6:19 pm | |
| aaaah, håller ju på att få abstinens! Vill speeeeela! | |
|
| |
Sallos
Antal inlägg : 25 Age : 50 Location : Trollhättan Registration date : 07-10-26
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen sön okt 28, 2007 7:20 pm | |
| Helvetes vilken låååång väntan det är | |
|
| |
Allyman
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen sön okt 28, 2007 9:00 pm | |
| Provade att lira lite CSS idag, men det känns tvär trist!
Att en vecka kan vara så lång tid?!!?!?!?! | |
|
| |
Ravenknight
Antal inlägg : 29 Age : 51 Location : Malmö Registration date : 07-10-23
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen sön okt 28, 2007 11:00 pm | |
| - Ballen2k skrev:
- Ravenknight skrev:
- Teuaelar skrev:
Samma här ledig till och med den 2 november... :S Varefter man går på ett fem nätters pass.. Snacka om taskig timíng.. Jobbar ni skift med? Är också ledig nästa vecka, fan va gött. blir å ladda inför helgen minsann! Inte så mycket skift som konstant natt tjänst. Udda men trivsamt, särskilt med fem dagars ledigt emellan,. | |
|
| |
Ballen2k
Antal inlägg : 14 Registration date : 07-10-16
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen mån okt 29, 2007 12:41 am | |
| - Ravenknight skrev:
Inte så mycket skift som konstant natt tjänst. Udda men trivsamt, särskilt med fem dagars ledigt emellan,. Det är soft som fan ju! Jobbade det under en period i somras, har aldrig varit så pigg och mått så bra. hehe. | |
|
| |
Allyman
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen mån okt 29, 2007 12:44 am | |
| Tror jag tittat på alla filmer jag kommit över som handlar om HGL. Inge bra dock, då man bara blir ännu sugnare på att spela! Kommer kolla brevlådan som en galning denna vecka, när spelet kommer så barikerar jag ytterdörren! | |
|
| |
Mr.Bubbles
Antal inlägg : 6 Registration date : 07-10-08
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen mån okt 29, 2007 2:39 pm | |
| Jag var tvungen att spela demot lite idag för att få bort abstinensen | |
|
| |
Horus
Antal inlägg : 102 Location : Malmö Registration date : 07-10-23
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen mån okt 29, 2007 2:42 pm | |
| för att still hungern lite har jag börjat mecka med ltie fler guild banners.. har ett par som är work in progres.. återkommer med dom när dom är "presentabla" det och varvat lite med raider in i Rift (nya raid instansen i lotro), eu first på ett par bossar.. och items | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen | |
| |
|
| |
| Jaha...sätter mitt första kryss i nedräkningen | |
|