hgvalhalla
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 En liten förfrågan..

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

En liten förfrågan.. Empty
InläggRubrik: En liten förfrågan..   En liten förfrågan.. Emptytis okt 30, 2007 10:26 am

..då jag tycker forumet är aningen tungläst. Jag har administrerat en massa phpBB forum och det finns mycket mer läsvänliga templates. Kanske lite större text och lite bättre färger.

Jag ska se om jag kanske kan hitta något snyggt med HGL-tema. Detta om det inte stör er andra vill säga? scratch
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

En liten förfrågan.. Empty
InläggRubrik: Sv: En liten förfrågan..   En liten förfrågan.. Emptytis okt 30, 2007 10:31 am

Dubbelpost ftw..

Jag har jobbat en hel del i PS också, så hjälper gärna till med en eventuell toppbanner/logga.

Bara att säga till cheers
Till överst på sidan Gå ner
Allyman

Allyman


Antal inlägg : 52
Age : 46
Registration date : 07-10-26

En liten förfrågan.. Empty
InläggRubrik: Sv: En liten förfrågan..   En liten förfrågan.. Emptytis okt 30, 2007 10:55 am

Låter som ett bra förslag från min sida, har också hållt på med en del phpBB forum, vart admin för gaming.datorbutiken.com i ett par år, hjälper gärna till som Administratör/Moderator liknande.
Till överst på sidan Gå ner
Benno
Admin



Antal inlägg : 117
Registration date : 07-10-08

En liten förfrågan.. Empty
InläggRubrik: Sv: En liten förfrågan..   En liten förfrågan.. Emptytis okt 30, 2007 12:18 pm

låter nice grabbar.=) jag behöver all hjälp jag kan få. Som jag skrev förot så är detta bara liet ihop släng för att få ihop en guild. Men jag uppskattar gärna om några hjälper mig att göra sidan bättre.
Till överst på sidan Gå ner
http://hgragnarok.forumotion.com/
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

En liten förfrågan.. Empty
InläggRubrik: Sv: En liten förfrågan..   En liten förfrågan.. Emptytis okt 30, 2007 12:25 pm

har ett par banners/loggor som jag jobbar på medans jag väntat på raiderna ska starta Razz
Inget som jag e super nöjd med än, men när vi bestämt namn blir det lättare tror jag...
Får se hur det blir Razz
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

En liten förfrågan.. Empty
InläggRubrik: Sv: En liten förfrågan..   En liten förfrågan.. Emptytis okt 30, 2007 12:28 pm

Om Horus jobbar med banner/logga så ska jag se till att hitta ett trevligt och bra template. Horus, jag letar efter något svart/grått/rött/blått eller Hellgate färger helt enkelt.

Så att du har något att jobba efter Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Benno
Admin



Antal inlägg : 117
Registration date : 07-10-08

En liten förfrågan.. Empty
InläggRubrik: Sv: En liten förfrågan..   En liten förfrågan.. Emptytis okt 30, 2007 12:29 pm

akit bra grabbar, fy fan vad glad jag blir =). vi snackas på msn sen när ni har saker =)
Till överst på sidan Gå ner
http://hgragnarok.forumotion.com/
zephe




Antal inlägg : 11
Registration date : 07-10-28

En liten förfrågan.. Empty
InläggRubrik: Sv: En liten förfrågan..   En liten förfrågan.. Emptytis okt 30, 2007 4:06 pm

je folk som tar eget initiativ ftw. så jag tror att du inte behöver din mind control device Benn0 Smile
Till överst på sidan Gå ner
Horus

Horus


Antal inlägg : 102
Location : Malmö
Registration date : 07-10-23

En liten förfrågan.. Empty
InläggRubrik: Sv: En liten förfrågan..   En liten förfrågan.. Emptytis okt 30, 2007 4:12 pm

Citatus skrev:
Om Horus jobbar med banner/logga så ska jag se till att hitta ett trevligt och bra template. Horus, jag letar efter något svart/grått/rött/blått eller Hellgate färger helt enkelt.

Så att du har något att jobba efter Very Happy

hojta när du har en palett så jobbar jag från den Wink
hoppas min nya wacom kommer snart bara, annars blir det ett musjobb Razz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





En liten förfrågan.. Empty
InläggRubrik: Sv: En liten förfrågan..   En liten förfrågan.. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
En liten förfrågan..
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
hgvalhalla :: Hellgate: London :: The Pub-
Hoppa till: