hgvalhalla
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Ansökan för Elina Evoker

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Terin




Antal inlägg : 15
Registration date : 07-10-25

Ansökan för Elina Evoker Empty
InläggRubrik: Ansökan för Elina Evoker   Ansökan för Elina Evoker Emptytor nov 01, 2007 3:48 am

Namn: Per Asplund
Bor: Örebro
Ålder: 26

Intressen: För tillfället DDO och Hellgate Very Happy Allvarligt talat blir det mest spelande mellan studierna, lite fest ibland och så. Har spelat mycket rollspel och lajvat tidigare, men det har legat på hyllan sedan några år tillbaka.

Övrigt: Vill joina ett svensk guild i Hellgate då jag har vant mig vid att kunna snacka voiceip på svenska från DDO. Är som tidigare nämnt guildleader för ett nordiskt guild där med ca 50 medlemmar. Det blir iof blandat svenska, norska och danska där, men det funkar ganska bra Smile
Jag behöver iaf ett spel som inte är DDO att spela mellan varven, eftersom jag mest raidar där numera, och det tar inte upp så mycket tid. Hellgate har visat sig vara perfekt för detta hittills, så jag tänkte fortsätta.

Spelar/vill spela: Spelar just nu en Evoker som heter "Elina", tänkt att köra en Engineer när jag låst upp elite och om FSS har fixat bot-buggarna då Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Celsus

Celsus


Antal inlägg : 72
Registration date : 07-10-26

Ansökan för Elina Evoker Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan för Elina Evoker   Ansökan för Elina Evoker Emptytor nov 01, 2007 10:19 am

DD med T20 och T6 var underbart i ungdomen! DDO på internet var inte lika roligt. Kul att du hittat till ett bättre spel Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
Benno
Admin



Antal inlägg : 117
Registration date : 07-10-08

Ansökan för Elina Evoker Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan för Elina Evoker   Ansökan för Elina Evoker Emptytor nov 01, 2007 2:24 pm

hejsan örebroare o välkommen,. pls posta i vår forum o häng på vår irc kanal så jag ser att du finns=)
Till överst på sidan Gå ner
http://hgragnarok.forumotion.com/
Benno
Admin



Antal inlägg : 117
Registration date : 07-10-08

Ansökan för Elina Evoker Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan för Elina Evoker   Ansökan för Elina Evoker Emptyfre nov 02, 2007 2:49 pm

em terin du har ju sökt in förut. du är redan medlem hos oss, Va gör du =P? hehe. ne du står med i medlemmslistan sen beta.
Till överst på sidan Gå ner
http://hgragnarok.forumotion.com/
Terin




Antal inlägg : 15
Registration date : 07-10-25

Ansökan för Elina Evoker Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan för Elina Evoker   Ansökan för Elina Evoker Emptyfre nov 02, 2007 2:51 pm

Hehe, oj, jag trodde att det inte gällde Very Happy
Jaja, kan ju alltid vara bra med en formell ansökan Razz
Till överst på sidan Gå ner
Benno
Admin



Antal inlägg : 117
Registration date : 07-10-08

Ansökan för Elina Evoker Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan för Elina Evoker   Ansökan för Elina Evoker Emptyfre nov 02, 2007 2:52 pm

ja det var utmärkt, det tackar vi för =) åter välkommen åmbord igen soldat.
Till överst på sidan Gå ner
http://hgragnarok.forumotion.com/
Sponsored content





Ansökan för Elina Evoker Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan för Elina Evoker   Ansökan för Elina Evoker Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökan för Elina Evoker
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Nyee - Evoker
» Zephe - Evoker
» Electric| lvl 18 Evoker

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
hgvalhalla :: Hellgate: London :: Rekryterings Hörnan-
Hoppa till: