hgvalhalla
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 IRC & Ventrilo?!?!?

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
InSane

InSane


Antal inlägg : 16
Age : 51
Location : Linköping
Registration date : 07-11-06

IRC & Ventrilo?!?!? Empty
InläggRubrik: IRC & Ventrilo?!?!?   IRC & Ventrilo?!?!? Emptytor nov 22, 2007 8:25 pm

Kom igen nu, lite mer aktivt folk på IRC så man kan umgås lite & vad har vi för ventrilo adress egentligen?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.minhembio.com/InSane/124440/
Sallos

Sallos


Antal inlägg : 25
Age : 49
Location : Trollhättan
Registration date : 07-10-26

IRC & Ventrilo?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: IRC & Ventrilo?!?!?   IRC & Ventrilo?!?!? Emptyfre nov 23, 2007 11:35 am

Måste nog tyvär säga att den här guilden är död Sad, Inga nya kommer med & det skrivs max ett inlägg i forumet här/dag. Var nog den här iden om att man max fick ha med en gubbe i guilden + en elite som tog död på den (jag själv spelar på helt annan gubbe än den jag startade med) & misstänker att så är fallet med dom flesta i spelet. Varje gång jag loggar in Sallos, så finns det inte en enda kotte på i guilden...
Till överst på sidan Gå ner
Teuaelar

Teuaelar


Antal inlägg : 37
Age : 32
Location : Skåne
Registration date : 07-10-25

IRC & Ventrilo?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: IRC & Ventrilo?!?!?   IRC & Ventrilo?!?!? Emptyfre nov 23, 2007 10:51 pm

Största anledningen är väl att man inte kan ha officers i guildet än och benno har inte haft tid att invita folk.
Till överst på sidan Gå ner
Sallos

Sallos


Antal inlägg : 25
Age : 49
Location : Trollhättan
Registration date : 07-10-26

IRC & Ventrilo?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: IRC & Ventrilo?!?!?   IRC & Ventrilo?!?!? Emptyfre nov 23, 2007 11:49 pm

Teuaelar skrev:
Största anledningen är väl att man inte kan ha officers i guildet än och benno har inte haft tid att invita folk.

Varför har det inte skiftats ledare under tiden han är upptagen då?
& fortfarande ganska säker på att det spelar in stor roll att man får bara ha 1 gubbe med i guilden, men kan ha 24 i spelet. Spelar väl ingen roll hur många man har med? Ju mer folk desto större chans att man kan göra nåt kul ihop..
Till överst på sidan Gå ner
Allyman

Allyman


Antal inlägg : 52
Age : 46
Registration date : 07-10-26

IRC & Ventrilo?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: IRC & Ventrilo?!?!?   IRC & Ventrilo?!?!? Emptysön nov 25, 2007 2:18 pm

Jag är nog den som kritiken skall riktas till, då Benno undrade om jag kunde ta över tills han är tillbaks och jag sa ja till detta.

Dock har jag själv varit väldigt upptagen dom senaste veckorna med skola och möjligen en ny flickvän.

kommer att återkomma så fort "kaoset" har laggt sig och saker å ting återgår till standard/normal liv igen.

Ber om ursäkt gubbar/gummor, men vissa saker måste gå före i kön.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





IRC & Ventrilo?!?!? Empty
InläggRubrik: Sv: IRC & Ventrilo?!?!?   IRC & Ventrilo?!?!? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
IRC & Ventrilo?!?!?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
hgvalhalla :: Hellgate: London :: The Pub-
Hoppa till: